Subject: Arvamus ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu VTK kohta.
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: Lii Pärg - SOM <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 17:30:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Kaubanduskoja arvamuse ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu VTK kohta.

Lugupidamisega

Ireen Tarto

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>